• Redusert oppholdsbetaling og gratis kjernetid for barnehageåret 2023-2024

Minner om fristen 1 Juni for å søke om redusert oppholdsbetaling og gratis kjernetid for barnehageåret 2023-2024

• Risør 300 år

Program 2 - 8 Mai 2023

• Redusert oppholdsbetaling og gratis kjernetid i barnehagen søknadsfrist 1 Juni 2022

Minner om at søknadsfristen for å søke om redusert oppholdsbetaling og gratis kjernetid er 1 Juni for barnehageåret 2022/2023.
    Legger ved en link til Risør Kommune hvor dere kan finne info om dette.

• SØKNAD OM BARNEHAGEPLASS 2022 - 2023

Nå er det ikke lenge til søknadsfrist for barnehageplass året 2022/2023.

• SOMMERÅPEN BARNEHAGE

I år vil vi starte med sommeråpen barnehage.
    Vi bor i en kommune hvor mange jobber i yrker som er relatert til sommersesongen. Mange har heller ikke alltid ferie som klaffer med de ukene barnehagen har vært stengt på sommeren. Derfor ønsker vi nå og holde barnehagen åpen hele året.

Vi gleder oss til å ha noen fine uker i barnehagen i juli måned også.

• Redusert oppholdsbetaling og gratis kjernetid 2021/2022

Hei
    Minner om at søknadsfristen for å søke om redusert oppholdsbetaling og gratis kjernetid for barnehageåret 2021/2022 er 1 Juni 2021

• Hvor mange glass tåler barnet ditt ?

I likhet med de to siste årene ønsker vi i AV-OG-TIL å dele ut informasjon om julekampanjen i barnehagene i Risør.
    AV-OG-TIL er en alkovett-organisasjon. Det er ikke en avholdsorganisasjon. Organisasjonen setter fokus på situasjoner der alkohol utgjør en særlig risiko eller kan være til ulempe for andre. Nå før jul retter kampanjen seg mot voksne i samvær med barn, og heter "Hvor mange glass tåler barnet ditt?"

• OM BILDER AV BARN PÅ NETT

Vi deler bilder av barn gjennom mange forskjellige kanaler. Vi har facebook, snapchat, instagram, hjemmesider osv. Kan det være lurt å ha et litt mer bevisst forhold til hva vi deler ?

• VELKOMMEN

Vi er en barnehagen som har fokus på barn, natur og bevegelse. Vi gir barna gode opplevelser i alle slags vær. Og har et ønske om at barn skal ha en positiv opplevelse av å være ute. Både i barnehagen og i nærmiljøet og naturen rundt oss .